کشش پاها و سفت شدن رگ های پا از شست

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام خسته نباشید سوال من این هست که نزدیک به یک ماه هست البته در گذشته دور همین جوری می شدم ولی الان حدود یک ماه هست اون دارویی که در گذشته اینجوری شده بودم همونه که الان مصرف می کنم ولی با شرکتی دیگر.
البته تازه ورزش رو بعد از دو سه ماه چند وزی ترک کردن مکنه روی ماهیچه ها کم و زیاد مشکل اون باشد چون قبل از ورزش تا الان که در حال غیر ورزش هستم کمی فرق کرده مشکل اینه که در حالت دراز کشیده و یا در جای خود یا ایستاده رگ های بدن بخصوص جدیدا از دو تا پا از نوک شصت تا بالا می گیرد و شل و سفت می شود انگار یه باری را با پا ایستاده دارند می کشند البته ول هم می کند نام قرص را اگر لازمه براتون بعد از جواب از ایمیل بفرستم البته به دلایل مسایل مختلف گرفتگیش هم دو جور مختلف هست انگار می کشند از یک طرف پا ها را در گذشته اینقدر چشم گیر نبود برای همین دارم می فرستم در ران پا هم سفتی رگ پا را دارم پرو پروننول را هم می خورم کمی تاثیر دارد ولی می دونید مال بیشتر تپش و چیز های دیگر هست برای این کار هنوز دارویی مصرف نمی کنم همون قبلیا هست تشکر از جواب اینده شما

حل شده 0
مغز و اعصاب کشش پاها و سفت شدن رگ های پا از شست 1 پاسخ 1927 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    آذر ۲۴, ۱۳۹۵ در ۵:۰۸ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    احساس گرفتگی در عضلات دلایل مختلف دارد که از علل کاملاً ساده و خوشخیم تا مسائل مهم و اساسی را شامل میشود. افتراق این موارد بر مبنای شدت و وسعت درگیری، وجود علایم دیگر، اطلاع از شرایط جسمانی و تغذیه و بیماری های قبلی و... است. توصیه میکنم جهت ارزیابی کامل و معاینه به پزشک مراجعه نمایید.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ