پریدن از خواب با تپش قلب و تنگی نفس

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام . بنده ۲۷ سالمه و ب مدت پنج ساله دچار آسم و الرژیک هستم و شبها یک پاف اسپری سروفلو ۲۵۰ مصرف میکنم به همراه یک عدد قرص سیتریزین . بمدت دو هفته به دلیل ویروس کرونا از مواد شوینده زیاد استفاده میکنم .و الان بمدت دوهفته تنگی نفس دارم در واقع روز های ابتدایی از سنگینی سر دل شروع و در حال حاضر فقط نفس تنگی دارم . مشکل اصلی بنده اینه که شبها نمیتونم بخوابم و ناگهان با احساس خفگی و تپش قلب بیدار میشم که بعد از بیدار شدن هردو از بین میرود . ضمن اینکه بنده در قسمت جناق سینه فرو رفتگی دارم و حدود شش سال قبل به علت درد در قفسه سینه اکو شدم گفتن مشکلی نیست و مقداری پرولپس داری. و بعد از اون چند بار با همین علایم درد به پزشک قلب مراجعه کردم که برام قرص معده نوشتن .البته به طور خانوادگی مشکل معده و اعصاب معده هم داریم . بنده خیلی مضطرب هستم و سابقه مصرف قرص کلردیاز پوکساید و پرانول هم دارم که پزشک برام تجویز کرده بود . لطفا راهنمایی کنید با تشکر از شما

حل شده 0
ایمونولوژی و آلرژی محمد993 1 پاسخ 679 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    اسفند ۲۸, ۱۳۹۸ در ۱۲:۲۹ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    ا سلام
    افرادی که آسم و آلرژی دارند متاسفانه ریه های حساس تری دارند و اگر در معرض مواد شوینده زیاد قرار بگیرند میتوانند مثل شما دچار بدتر شدن علائم تنفسی بشوند.
    علائمی که فرمودید هم میتواند به علت بدتر شدن آسم باشد هم به علت اضطراب.
    فرمودید اسپری سروفلو استفاده میکنید که داروی خوبی است ولی باید اسپری آلبوترول هم داشته باشید که در مواقع حمله های تنگی نفس استفاده کنید.
    لطفا به پزشکتان مراجعه کنید تا در صورت صلاحدید برایتان تجویز کنند. در ضمن سعی کنید حتی الامکان مواد شوینده ی قوی استفاده نکنید و یا درهنگام استفاده از مواد شوینده خصوصا مواد شوینده قوی مثل وایتکس حتما پنجره ها باز باشد و از ماسک استفاده کنید.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ