ضعف عضله

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام و عرض خسته نباشید.
تابستان گذشته در حین عمل خود ارضایی پوست پیشونیم مثل سنگ سفت شد جوري که در حالت دراز کش بهتر و بقیه حالت تغییری پیذا نمیکردم و از ترس این کار رو یک دفعه ترک کردم . چند روز بعد از این موضوع يه نفس تنگی خفیف گرفتم و یک هفته بعدش واکسن هپاتیت ب رو زدم دوز سوم همون روز واکسن رو زدم قرص امپرازول خوردم بخاطر تنگی نفس و شربت سالبوتامول.
چند روز بعدش به طور ناگهانی پوست صورتم حالت سفتی پیدا کرد جوري که انگار مربا رو آب کردن ریختن روش. این حالت برام بود و موقع غذا خوردن تا یک دقیقه بعذش بهتر ميشد این حالتم و در بقیه حالات نه.
موقع پیاده روی هم سرم حالت سنگین داشت. نزد متخصص مغزو اعصاب رفتم که گفتن فشار خونت درحالت دراز کشیده بیشتر از حالت عادی ات هست.
و با توجه به علایمم برام mri از مغز با تزریق و بدون تزریق نوشتن.
که جواب mri از سرم نرمال بود
حدود دو سه روز بعد از mri سر حس کردم پیاده روی میکنم بعد ده دقیقه پاهام حالت مردگی و له شدگی ماهیچه بهش دست میده. این علایم برام بود.
بعد يه مدت دچار درد عضلات سمت قلب شدم متخصص قلب رفتم و اکو شدم و نوار قلب دادم نرمال بود اما من درد شدید داشتم. تست های ادرار ۲۴ ساعته اپی نفرین و متاتفرین و vma رو هم دادم نرمال بود متخصص قلب بهم ایندرال ده و استامينوفن کدیین و الپرازولام نیم داد.
این درد من با گذاشتن پارچه گرم و اینجور چيزا رفت بعد یک ماه.
اما ضعف عضلاتم پایدار بود.
پیش متخصص داخلی رفتم برام قرص نوروتریپتیلین نوشتن این قرص رو خوردم بدنم مثل سنگ سفت شد و روز بعدش مشکل بلع گرفتم.
نزد متخصص ماهیچه رفتم در آبان ماه ازم تست Ana و روماتیسم مفصلی و دیستروفی دوشن و بکر رو در ازمایش خون گرفتن که نرمال بود.
خب من با توجه به آزمایشات بیخیال شدم هرچند علایم من تغییری نکرد.
در دی ماه ضعف عضلات پام بیشتر شد و بعد پنج دقیقه پیاده روی اون علایم ظاهر شد و مثلا صفحه های کتاب رو ورق میزدم دستم حالت سفتی پیذا میکرد.
از بهمن ماه دوباره درد عضلات قفسه سبنم برگشت و احساس سفتی عضلات صورت که از ابتدا داشتم باقی بود و این حالت با زذن ریش کمی بهتر ميشد ولی در بقیه حالات نه.
از اسفند ماه دیدم وقتی میخوام بنویسم ماهیچه های بالای مچ حالت جدا شدگی از پوست دارن و موقع شستن دست و انجام کار هام بازوهام حرکت میکنن انگار از پوست جدا شدن و ماهیچه های دور چشمام حالت سفتی دارن.
آب به گلوم میپره و باید قلپ قلپ بخورم. پوست های صورتم حالت سفتی و بی حسی داره اما دست میزنم حس داره.
الانم راه میخوام برم تا سی چهل متر اول پاهام حس ضعف داره و اگر بخوام زوری ادامه بدم پاهام سنگین میشه و دستامم موقع نوشتن اول ضعف داره و با ادامه دادن سنگین میشه
ماهیچه های صورتمم حس ضعف داره.
زمانی که mri از سر با تزریق و بدون تزریق دادم علایمم بی نهایت کم بود و ضعف ماهیچه ايم مثلا ۱۰ درصد بود و اذیت نمیکرد اما الان داره اذیت میکنه.
درد قفسه سینه من جدیدا يه پشت و دست چپم هم میزنع و گاهی حس بیحسی و سوزش هم داره که متخصص قلب اکو و نوار گرفتن مشکلی نبود.
ازملیش خونم همه چی نرمال بود اما کبدچرب دارم قندم هم ۱۰۳ بوده توی آخرین ازمایش خونم
قرص متاهگزال رو هم برای تپش و فشار خون بالام متخصص قلب دادن.
لطفا راهنماييم کنید

حل شده 0
مغز و اعصاب کورش 1 پاسخ 872 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر الهام گوران
    0
    خرداد ۱۴, ۱۳۹۶ در ۱:۰۱ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام
    شما ابتدا به درمانگاه يك بيمارستان جنرال (مثل بیمارستان امام خمینی) كه هم بخش سايكوسوماتيك و هم روماتولوژي داره مراجعه کنید. ابتدا به درمانگاه روماتو رفته و اگر علل جسمي رد شدند. بعدش به درمانگاه روان، قسمت اختلالات سايكوسوماتيك مراجعه بفرمایید.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ