سوزش اطراف قلب و احساس فشار

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با عرض سلام و احترام اقایی با سن حدود ۳۱ سالگی هستم. در دوران تحصیل اضطراب های زیادی داشتم. الان هم کف دستم عرق سردی می کندمشکل جدید در قسمت قلب فکرمی کنم ایجاد شده است.به طوریکه با هجوم افکارمنفی و یا اضطراب ها سمت قلبم دچار سوزش می شود وبعضی وقت ها دردهای نقطه ایچندی قب ل به دکتر مراجه کردم و نوار قلب و تست ورزش گرفت. گفت شما مشکل قلبی ندارید واین مشکل از اعصاب شماست. داروی برای اضطراب نوشت ولی مصرف نکردم. ناخوداگاه افکار منفی به من هجوم می اورند. فردی مذهبی و مجرد هستم. وزن ۶۸ و قد ۱۶۸٫ تشکر

حل شده 0
اعصاب و روان reza123456 1 پاسخ 555 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر الهام گوران
    0
    اردیبهشت ۲۲, ۱۳۹۸ در ۲:۰۷ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    همانطور که تجربه کرده اید، جسم و روان با هم ارتباط تنگاتنگی دارند بطوری که با آزرده شدن یکی دیگری هم آزرده شده و بالطبع علامت دار می شود.

    با توجه به اینکه ارزیابی کامل قلبی کرده و از سمت متخصص قلب سالم تشخیص داده شده اید با تکرار علایم قلبی دیگر نیازی به بررسی قلبی مجدد نیست. مگر الگوی علایم تغییر کند یا علایم دیگری اضافه شوند.

    با توجه به وجود اضطراب و افکار منفی و ارتباط آنها با علایم جسمی لازم است درمان روانپزشکی صورت گیرد. درمانهای روانپزشکی شامل روندرمانی و دارو درمانی هستند و بسته به تشخیص روانپزشک و نظر بیمار یکی یا هردوی این روشها برای بیمار درنظر گرفته می شوند. بنابراین اگر تمایل به مصرف دارو ندارید و ترجیح می دهید اقدامات غیردارویی شامل انواع رواندرمانی ها را استفاده کنید پیشنهاد می کنم به نزد یک روانپزشک که در هر دو زمینه تبحر دارد و یا مراکز روانشناختی معتبر و قابل اعتماد مراجعه نمایید.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ