دندان درد به همراه چشم درد

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام

من حدودا ۲۷ ساله هستم. چند سالی است که تقریبا هیچ گونه سردردی ندارم. بلکه دندان پشت دندان نیشم (هر دو سمت یکی از دو سمت) درد گرفته و به موازات آن پشت چشم همان سمت نیز درد می گیرد. معمولا کم خوابی، گرسنگی (این اواخر که حتی قبل از احساس گرسنگی هم درد می گیرد)، خوردن غذاهای دارای سبزی زیاد، عدس و چای خیلی پر رنگ، صدای بلند و نور شدید به داخل چشمم، سبب درد گرفتن دندان و بعد چشمم یا بالعکس اول چشم و بعد دندان می شود. در ضمن این دردها با هیچ علایم بینایی مثل تاری همراه نیست و هیچ دندان خراب یا پر کرده ای هم ندارم. این دردها را قبلا با ژلوفن تسکین می دادم، اما این اواخر تعداد دفعات دندان درد و چشم دردم بیشتر شده است و به همین دلیل مصرف ژلوفن را نیز متوقف کرده ام.

لطفا مرا راهنمایی کنید
با تشکر

حل شده 0
مغز و اعصاب 1 پاسخ 5563 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

    0
    دی ۲۴, ۱۳۹۶ در ۱۰:۴۴ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام.
    برای تشخیص دقیق انواع درد در ناحیه سر و صورت بررسی کامل و تاریخچه ی دقیق نیاز است. از جمله اطلاعات مورد نیاز ماهیت درد (تیر کشنده ،تیز، ضرباندار ،گنگ و...،) زمان شروع درد ( اولین بروز ) ، مدت و شدت درد،تناوب درد ، عوامل کاهنده یا تشدید کننده‌و تاریخچه خانوادگی‌و... ‌می باشد که متاسفانه این‌اطلاعات در دسترس نیست.
    با توجه به اطلاعات موجود و عواملی که بعنوان عامل شروع ذکر‌نمودید ،بسیار محتمل است که به یکی از انواع سر درد های عروقی (مثل میگرن‌)مبتلا شده باشید.
    بهتر است جهت بررسی های بیشتر به یکی از متخصصین‌عزیز بیماریهای دهان و فک و صورت ، نورولوژیست یا فلوشیپ درد مراجعه فرمایید

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ