درد شدید کف دست ها

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

درود بر شما
از شدت ناراحتی و سر در گمی متن دلیل درد شدید کف دست را در گوگل جستوجو کردم و با صفحه خوب شما آشنا شدم و بسیار لذت بردم از این همدردی و پاسخگویی به عزیزان درد کشیده.
بنده نیز از نگاه کردن به رنج پدر دچار سردگمی و عذاب شده ام.
متاسفانه قریب ۶ ماه است که پدرم بعد از جراحی تنگی کانال نخاعی دچار مشکلاتی شده از جمله ریزش پوست ،واکنش شدید از برخورد آب به دستان،درد شدید بدن به ویژه کف دست ها و البته متورم شدن انگشتان دست…
این مسائل به شدت پدرم را ناتوان کرده به شکلی که حتی از انجام کارهای شخصی خود عاجز شده و هیچ شیعی را نمیتواند با دستانش لمس کند،به متخصصین پوست زیادی مراجه کردیم ولی هر بار با دارو ها و مواد شوینده ای که تجویز میکردند مشکلات بیشتر میشد از این رو ۲ روز پیش به مطب دکتر سعیدی متخصص مغز و اعصاب در کرمانشاه مراجعه کردیم که ایشان دستور mriرا صادر کردند و کماکان منتظر جواب mri هستیم از این رو از شما دکتر عزیز که با صبر و حوصله راهنمای دردمندان هستید خواهش میکنم اگر راهکار یا توصیه ای در این مورد دارید بفرمایید تا بنده اطاعت دستورات کنم تا شاید دیگر شاهد رنج کشیدن پدرم نباشم
با سپاس بیکران از شما و تمامی طبیبانی که خالصانه به مردم درد کشیده این سرزمین یاری میرسانند.

حل شده 0
مغز و اعصاب زرتشت 1 پاسخ 653 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر هادی قره باغی
    0
    مرداد ۱۹, ۱۳۹۶ در ۶:۰۰ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام. یک علت احتمالی علایم ذکر شده، آسیب قابل ریشه های عصبی گردنی است. به این صورت که یا جراحی دیر انجام شده و یا کاملا موفقیت آمیز نبوده و یا اختلال دیگری بصورت همزمان در اعصاب محیطی وجود دارد. جهت بررسی دقیقتر نوار عصب و عضله و MRI گردن ضروری است.
    یک احتمال دیگر هم این است که یک بیماری همزمان دیگر از قبیل آرتریت روماتویید عامل علایم باقیمانده و جدید باشد.جهت ارزیابی این مورد مراجعه به فوق تخصص روماتولوژی و آزمایش خون کمک کننده است.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ