خروج خلط از ریه

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام و عرض ادب
بنده از آغاز ماه رمضون هر روز بین ساعت ۱۰ تا ۱۳ به مدت دو الی سه دقیقه سروع به سرفه میکنم و بعد مقداری خلط سفت به رنگ تقریبا کرم یا قهوه ای از سینه ام خارج میشه…..و کلا در طول سال وقتی در هوای سرد و یا در داخل سالن ورزشی , ورزش میکنم سینه ام خس خس میکنه که بعد از استحمام و خوردن مایعات گرم برطرف میشه……جواب سیتی اسکن سر و ریه ام رو به پزشک متخصص تحویل دادم که فرمودند هیچ مشکلی ندارید….داروهای تجویز شده توسط پزشک عبارتند از کلاریترومایسین که به خاطر ماه رمضون فقط شب مصرف میکنم و مکسو پرازول و شربت انتی رفلاکی و سودو افترین…..متأسفانه هنوز خلطم کم یا کاهش پیدا نکرده……هیچ گونه درد و تب و یا عاملی که ناراحتم کنه ندارم….لطفا راهنمایی بفرمایید….باتشکر

حل شده 0
ایمونولوژی و آلرژی هادی سپهوندی 1 پاسخ 641 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ در ۸:۰۹ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام،
    علایمی که فرمودید میتواند به خاطر آسم ورزشی باشد. شما بهتر است به متخصص ریه مراجعه کنید تا برایتان تست تنفسی (PFT) انجام دهند. برای این مشکل معمولا داروی مونتلوکاست قبل از ورزش مفید هست ولی باید تحت نظر پزشک مصرف کنید.
    داروی کلاریترومایسین باید دو بار در روز مصرف شود وگرنه اثر ندارد. اگر میخواهید آنتی بیوتیکی بخورید که یک بار در روز باشد از پزشکتان بخواهید آزیترومایسین برایتان تجویز کند.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ