جسم سیاه ناشناخته

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام وقتی من توی رختخوابم دراز کشیده بودم و به پنچره نگاه می کردم یک جسم سیاه رنگی که مانند رعد شدن یک پرنده ای بود از مقابل چشمانم گذشت رفتم پرده اتاقم رو کنار زدم چیزی ندیدم یعنی هیچ خبری نبود حتی من تصور اون جسم رو هم نداشتم این می دونه از چی باشه چون بعضی وقتها در بامداد اتفاق می افته وقتی که هوا هنوز تاریکه میشه خواهش می کنم جواب بدید

حل شده 1
اعصاب و روان 1 پاسخ 671 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر بهزاد صفرپور
    0
    اسفند ۸, ۱۳۹۶ در ۲:۲۸ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    دو دسته علل برایش مطرح هست: علل ارگانیک و علل غیرارگانیک. در دسته اول، مهم ترین آن مگس پران (floater ) است، که به دنبال جداشدگی زجاجیه ایجاد می شود و لازم است توسط چشم پزشک بررسی شود. البته شرح حالی که فرموده اید با این علت چندان سازگار نیست. همچنین خشکی چشم صبحگاهی گاهی چنین حالتی را ایجاد می کند. ولی شرح حال شما بیشتر علل دسته دوم را مطرح می کند که علل روانپزشکی را مطرح می کند. البته اشتباه گرفتن شیئی با چیز دیگر (ایلوژن) بویژه در نور کم و هنگام به خواب رفتن یا بیدار شدن از خواب همیشه بیماری محسوب نمی شود و در برخی افراد رخ می دهد.
    در مجموع، توصیه می شود در صورت تداوم آن، ابتدا به چشم پزشک مراجعه تا علل ارگانیک رد شود و سپس با یک روانپزشک مشورت بفرمائید؛ ولی اگر فقط گاهگاهی است، بهتر است به آن توجه نفرمائید.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ