تاخیر در پریودی و بتای منفی

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام. ۳۵ سال سن دارم. ۶ سال طبیعی پیشگیری می‌کردم و ۱ ساله برای بارداری اقدام می‌کنم.
سیکل‌های منظم ۲۸ تا ۳۰ روزه دارم. پارسال آزمایش‌های هورمونی و عفونی و سونو دادم همه طبیعی بود. بهمن ۹۷ حدود ۹ ماه بعد از اقدام به بارداری، عکس رنگی انجام دادم که گفتن مشکل پولیپ و … ندارم جز اینکه رحمم به سمت راست متمایله و لوله سمت چپم گرفتگی کوچیک داشت که با عکس رنگی باز شد. همان ماه، بعد از یک هفته تاخیر در پریودی لکه بینی داشتم و بتام ۱۹ بود که دکتر گفت در حال سقطی و چند روز بعد پریود شدم. دو ماه قبل دکتر برای اطمینان از تخمک گذاری و کنترل سیکل، قرص کلومیفن و آمپول اچ ام جی و بعد از اون اچ سی جی تجویز کرد. روز ۲۸ سیکل بتام ۲۶ بود و روز ۳۰ سیکل زیر ۵ و روز ۳۱ هم پریود شدم که به نظر می‌اومد اثر آمپول اچی سی جی بود که روز ۱۱ دوره تزریق کرده بودم. این ماه بدون دارو اقدام کردم. بعد از ۵ روز تاخیر یعنی روز ۳۴ دوره بتام زیر ۵ بود و هنوز پریود نشدم. هیچ علامت پریودی یا بارداری ندارم. فقط حدود ۱۰ روزه نفخ دارم.
آیا احتمال داره باردار باشم ولی آزمایش منفی شده؟
احتمال داره لوله چپم بازم مسدود شده باشه و این مانع بارداری شده؟
چون من عفونت ندارم اما کمی التهاب دهانه رحم دارم. در این یک سال اقدام در زمان تخمک گذاری همیشه سمت چپم تیر می‌کشید. دو ماه پیش، از بعد مصرف دارو هم تخمدان چپم سه تا فولیکول ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ داشت اما تخمدان راستم فقط دو تا فولیکول ۱۴ و ۱۵٫ این می تونه به معنی تنبلی تخمدان راستم باشه؟
ببخشید طولانی شد سعی کردم تمام جزئیات رو بگم تا شما بهتر بتونید نظر بدید.
با سپاس فراوان

حل شده 0
زنان و نازایی مانا 1 پاسخ 807 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر منصوره علیرضایی
    0
    تیر ۱۹, ۱۳۹۸ در ۱۲:۴۱ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام ،ازمایش اسپرم همسر هم لازمه .فولیکول سایز ۱۸ برای تخمک گذاری خوب هست .با توجه به سن ۳۵ سال هر چه سریعتر به مراکز نازایی برای بررسی دقیق مراجعه بفرمایید ،ضمنا اگر بارداری وجود داشته باشه حتما تست خون مثبت میشه .
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ