اقدام به بارداری

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام.
من چند ماهه اقدام به بارداری کردم و اسید فولیک مصرف میکنم. الان سه روزه قاعدگیم عقب افتاده. امروز لک قهوه ای دیدم. هنوز تست بارداری نداده ام. آیا باردار هستم؟ کی میتوان تست بارداری خانگی داد؟ شنیدم باید یک هفته قاعدگی عقب بیفتد . آیا درسته؟

حل شده 0
زنان و نازایی 2 پاسخ 403 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ها ( ۲ )

  1. دکتر زهره خواصی
    0
    فروردین ۲۷, ۱۳۹۹ در ۹:۱۹ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    بله می توانید بعد از یک هفته تست بارداری بدهید و جهت اطمینان بیشتر آزمایش خون بارداری، چون منفی بودن تست بارداری ممکن است درست نباشد.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ
    0
    فروردین ۲۷, ۱۳۹۹ در ۵:۵۷ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    به نام خدا با سلام بنده از شهریور 98 اقدام جدی به بارداری کردم و تقریبا در هر ماه تا جایی که ممکنه اقدام می کنیم. پیش از این، با انجام آزمایش های مربوطه و سونوگرافی از رحم، از سلامت جسمی خودم مطمئن شدم. متولد1363 هستم و یک فرزند دارم. برای بارداری دوم اقدام کردم. روش جلوگیری من به مدت سه سال و نیم مصرف قرص ال دی بوده است. از تیرماه 98 استفاده نمی کنم. از آن زمان تا دی ماه 98 پریودی هایم متوسط 29 روزه بوده است. (معمولا 29 روزه یا با یکی دو روز تاخیر یا تقدیم). در بهمن و اسفند 98 طول دوره پریودی ام دقیق 40 روزه شده و در 10 بهمن و 19 اسفند پریود شدم. برای ماه فروردین 99 در تاریخ 26 فروردین پریود شدم. نمی دانم چرا باردار نمی شوم؟ با وجود اینکه با توجه به نتیجه تمام آزمایش ها و سونوگرافی ام طبیعی و سالم بوده و هستم. ضمنا فرزند اولم را طبیعی باردار شدم و طبیعی هم زایمان کردم (در سال 95). و هیچ مشکلی در طول دوره بارداری نداشتم. الان چکار کنم که زودتر باردار شوم؟ ضمنا وزنم 61 کیلو و قدم 159 سانتی متره. ممنون

ارسال پاسخ