آیا من مبتلا به قارچ واژن شدم؟

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.من دختر ۲۰ ساله هستم و تقریبا از حدود یکسال و نیم پیش دچار سوزش مقعد شدم و البته بعضی روزها و این دائمی نبود.اما متاسفانه الانم بعضی اوقات دچار سوزش و خارش شدید در ناحیه مقعد و واژن شدم.حتی یک روز نمیتونستم با آب سرد وازنم رو بشورم و به محض برخورد آب سرد دچار سوزش شدید شدم.ضمن اینکه من قبل از سوزش ها بهداشت رو رعایت نمیکردم و لباس زیرم رو دیر به دیر عوض میکردم و لباس زیرهام هم نخی نبودند.من فکر میکنم شدید شدن خارش هام به خاطر باشگاه رفتن و دوچرخه زدن باشه.ترشحات زرد رنگ دارم و بعد از نشستن در آب سرد ترشحات پنیری سفید رنگ داشتم که فکر میکنم بدون بو بود.به نظر شما من مبتلا به قارچ شدم ؟میتونم از پماد کلوتریمازول استفاده کنم؟شما نشستن در جوش شیرین رو توصیه میکنید؟

حل شده 0
زنان و نازایی شیما محمدی 1 پاسخ 514 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    آبان ۴, ۱۳۹۷ در ۸:۳۲ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام عزیزم.
    با شرح حالی که فرمودید بله احتمال قارچ خیلی زیاد هست. بهتر است معاینه شوید ولی اگر در حال حاضر شرایطش روندارید میتوانید ازپماد کلوتریمازول استفاده کنید. اگر مجرد هستید به صورت موضعی و اگرمتاهل هستید از اپلیکاتور استفاده کنید. روزی ۲ بار به مدت ۱۰ روز.
    به همراه قرص مترونیدازول ۲۵۰ میلی گرم هر ۸ ساعت برای ۱ هفته.
    مواردی که خودتان فرمودید هم کاملا درست هست. استفاده از لباس زیرهای نخی، رعایت بهداشت، خشک کردن بعد از هر بار دستشویی، و تعویض لباس زیر مکرر.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ