کوچک شدن تدریجی آلت

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

عرض سلام
من ۳۵ سالمه و ازدواج کردم
تا ۲سال گذشته مشکلی با آلتم نداشتم ولی به تدریج کوچک شده و به طور کامل به نعوظ نمی‌رسه و باعث شده سرخورده بشم
حتی همسرم هم متوجه این موضوع شده
ممکنه داروی خاصی بگید که مشکلم برطرف بشه؟
البته شنیدم پماد تستوسترون باعث بزرگی آلت میشه
راهنمایی کنید لطفا

حل شده 0
جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی 1 پاسخ 107 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر علی گودرزی کریم
    0
    خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۸ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    درود
    اندازه الت در طول زندگی تغییری نمکند و این احساس به صورت کاذب در نتیجه افسردگی و اضطراب ایجاد میگردد
    اما در صورت مشکل نعوظ ابتدا دارو های مصرفی شما میبایست بررسی گردد
    مصرف اپیات ها مثل تریاک ،کدیین ،ترامادول و .... قطع گردد
    در وهله بعد بررسی اختلالات افسردگی و استرسی توصیه میگردد در نهایت بررسی ازمایشگاهی از نظر هورمونال مطرح است که توسط اورولوژیست انجام گردد
    پماد تستوسترون در افزایش کمی به طول الت تاثیر کوته مدت و گذرا دارد و علیرغم ان دارای عوارض جانبی خود تستوسترون، همچون افزایش نازایی و سرطان زایی ، نیز میباشد

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ