کهیر پوستی

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام دختری ۲۶ ساله هستم که چند ساله سوزش اطراف واژن دارم و هر چی قرص مصرف کردم خوب نشدم و به همین خاطر افسرده شدم و داروی زولفت و آلپرازولام استفاده میکنم ؛هفته پیش یه دکتر بهم کپسول لاکتوفم رو معرفی کرد برای بهتر شدن سوزشم اما بعد از مصرف ۳ عدد آن دانه های قرمز زیادی به پاها و دستاهم زده و با اینکه دارو رو قطع کردم با گذشت ۷ روز هنوز هم بهم دانه میزنه؛میخاستم ببینم ماله کپسوله؟ و باید چکار کنم؟ لطفاً کمکم کنید؛ برای این دانه های قرمز قرص فکسوفنادین و لوراتادین استفاده کردم اما بازم دونه میزنم؛لطفا کمکم کنید.ممنون

حل شده 0
ایمونولوژی و آلرژی سارا 1 پاسخ 33 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    دی ۱۲, ۱۳۹۷ در ۱۰:۰۹ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام.
    متاهل هستید یا مجرد؟ باید آزمایش انجام دهید که ببینیم دچار عفونتهای ویروسی، باکتریال و یا قارچی هستید یا خیر؟ اگر عفونت باشد با مصرف داروهای موضعی و یا خوراکی تحت نظر پزشک درمان شوید. گاهی درمان باید طولانی مدت باشد و سرخود قطع نشود تا عفونت کاملا ریشه کن شود. اگر رابطه ی جنسی دارید در بعضی موارد لازم است شریک جنسی هم درمان شود وگرنه شما مجددا مبتلا میشوید. اگر عفونت قارچی شدید باشد باید حتما از نظر دیابت و بیماریهایی که سیستم ایمنی را ضعیف میکنن بررسی شوید. هر چند مصرف غیر صحیح آنتی بیوتیک ها خود میتواند باعث‌عفونت قارچی شود،
    اگر هیچ عفونتی داخلی یا پوستی نداشتید ممکن است اگزما و حساسیت باشد که باید بازهم تحت نظر پزشک درمان شوید. درباره ی دانه هایی که فرمودید میتواند اثر جانبی دارو باشد و یا تشدید بیماری خودتان

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ