پریود

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام و خسته نباشید …۲۳ساله هستم متاهل تیرویید کم کار و تنبلی تخمدان ….حدودا یک سال هست که زیر نظر دکتر قرص سیپروترون کامپاند رو برای تنظیم پریود میخورم ولی الان دوماهی هست که وسطای قرص که میرسه لکه بینی دارم این ماهم هنوز ۷روز مونده تا اتمام قرص ولی خونریزی دیدم ……سوالم اینه امکانش هست که مصرف قرص تموم نشده به دلیل استرس و پیاده روی زیاد روی هورمون تاثیربزاره و پریود بشم یا نه مشکلی هست؟؟

ماهه پیش هم به دکتر مراجعه کردم یه قرصی دادن گفتن که موقع لکه بینی تا ۱۰روز بخورم همزمان با مصرف سیپروترون کامپاند ….ممنونم.

حل شده 0
زنان و نازایی Fatemeh3874 1 پاسخ 24 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر منصوره علیرضایی
    0
    تیر ۲۳, ۱۳۹۸ در ۲:۳۴ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام ،باید ازمایشات هورمونی شما و سونوگرافی دیده بشه .اما گاهی لازمه همونطور که پزشکتون گفتند قرصی را به داروتون اضافه کنید
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ