پادرد و مصرف قرص در هفته ششم بارداری

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام. وقت بخیر. هفته ششم بارداری هستم. تیروئیدم هفت و هشت بود و الان با خوردن روزی نصف قرص تیروئید رسوندمش به ۲٫۵ و از یکسال پیش هنوز هم دارم مصرف میکنم. قرص یدوفولیک هم روزی یکی مصرف میکنم. قبلا هم سابقه درد دست و پا داشتم و الان یک هفته ای که بشدت پای راستم درد میکنه. برای همین مولتی ویتامین خارجی پریناتال یکی خوردم و دیدم بهتر شدم و الان یک روز در میان تا الان سه تا خوردم.
۱- آیا مصرف همرمان این قرص ها مشکلی نداره؟
۲- من مولتی ویتامین رو ادامه بدم یا خیر؟
۳- قرص تیروئید و یدوفولیک رو چطور؟
۴- برای درد پا چکار کنم آیا داروی خاصی نیاز هست؟

حل شده 0
زنان و نازایی 1 پاسخ 202 مشاهده 1

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر منصوره علیرضایی
    0
    آبان ۲۶, ۱۳۹۷ در ۱۱:۱۳ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام .
    در سه ماه اول بارداری معمولا قرص اهن و مولتی ویتامین داده نمیشه .اولا برای درد پا به متخصص مراجعه کنید که خدایی نکرده لخته خون و ..نباشه ،ضمنا ازمایش ویتامین دی و ..لازم هست .اگر تهوع ندارید مصرف مولتی پریناتال اشکالی نداره

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ