نسخه برای درمان ریزش مو

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام.من پسر۲۲ ساله هستم.حدودا دو ساله ریزش مو دارم و چون چندسالی درگیر کنکورم اضافه وزن زیاد هم دارم.از سال پیش متوجه شدم کم کاری تیروئید دارم و لووکسین میخورم.برا ریزش مو دوبار متخصص رفتم اولیش آمپول دکسپانتول(۱۱ تا زدم هر ۵ روز یه دونه)+ روزانه یه دونه قرص سلن پلاس و یه دونه ویتامین د۳ ۲۰۰۰ داد و دومی هم برا ۸۰ روز یه روز درمیان یه قرص زینک ۳۰ میلی و یه قرص بیوتین ۵ داد با تونیک گیاهی سینره و شامپو آنافاز دوکری.و بعد اینا هم خودم تا الان چند دوره مکمل های زینک پلاس ایرانی با بیوتین-یک قوطی پرفکتیل وشامپو و تونیک آلپسین و اخیرا سه ماه منظم روزی یه کپسول هیرویت خوردم.ولی تقریبا تا الان هیچ اثر محسوسی نداشتن و ریزش قطع نشده و شاید نصف موهام ریخته ولی چون موهام قبلا خیلی پرپست بود فعلا میخوام اگه امکان رویش هم نباشه لاقل همینارو حفظ کنم.البته بگم کف سرم زود چرب میشه و ظاهرا هم زمینه ارثی نداره.چون دوتا متخصصی که رفتم نگفتن ارثیه فقط یکیش گفت تحریکات جنسی مصنوعی زیاد بوده و باید قطع بشه(البته کم داشتم این عادتو و تقریبا یه ماهه اصلا ندارم).۴ ماه پیش tsh ام ۷ شده بود ولی یه ماه پیش دوباره ۹ شده بود.اینم میتونه ربطی به مورد قبلی داشته باشه و بخاطر اون دوباره زیاد شده باشه؟ سطح تریگلیسرید هم ۲۰۵ بود.
و در آخر میشه لطف کنید و بگین بعد ۳ دوره هیرویت که تموم کردم،الان چه داروهایی برا قطع ریزش و درصورت امکان رویش دوباره موهای ریخته،بگیرم؟ چون بنظرم تاثیر یه دوره پرفکتیل که خوردم بهتر از سه دوره هیرویت بود، میخوام یه روز درمیان یه دونه هیرویت و یه دونه پرفکتیل بخورم با قرص بیوتین ۵ میلی.ممنون میشم نوع داروها و دوز و دوره مصرفی شون رو کامل بفرمایین.باتشکر

حل شده 0
پوست ومو 1 پاسخ 21 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر مریم شمس
    0
    فروردین ۱۱, ۱۳۹۹ در ۱۲:۱۹ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام، شما علاوه بر درمانهای ذکر شده نیاز به بررسی هورمونی هم دارید. فعلا hair vit رو استفاده نکنید و روزانه یک عدد پرفکتیل یا فولیکوژن میل کنید

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ