مور مور شدن پوست یا سطح سر

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام و تبریک ایام: روزی سر کار از چپ و راست سرم تیرکشید، احساس ناتوانی کردم. نشستم روی صندلی و …سراغ بیمارستان و آزمایشها و دکترها از ۳ ماه پیش شرع شد.همه موارد سالم گزارش شد. با قرصهای فشار کمی کنترل شد. ولی باز گاهی فشار بالا سراغم میامد و با ترکیب قرصهای ساده اعصاب و آرام بخش مثل کلوناز و اگساز کنترل بهتر شد. گفتند مشکل من حمله عصبی بوده است…درحالیکه قبلا اهل ۴۵ دقیقه ورزش و استخر و پر تحرک و وزن ۵۸ کیلو و با انرژی بودم. از آن روزبه بعد، فقط آهسته خودم را با وسیله عمومی به محل کارم میرسانم و خونه برمیگردم. وبا کمی فشار مثلا ۱۴/۹ شروع به عدم تعادل وناتوانی و سنگینی میکنم. احساس میکنم سرم خون ندارد و با کمی سر بالایی رفتن خسته و عدم تعادل پیدا میکنم. گاهی سرم هم مور مور میکنه گاهی هم خوبم. با کمی رانندگی خسته و فشارم بالا میرود. در حالیکه قبلا ۵ ساعت هم گاز میدادم. ببخشید پر حرفی کردم.

حل شده 1
مغز و اعصاب 4 پاسخ 20488 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ها ( ۴ )

  1. دکتر زهره خواصی
    0
    دی ۹, ۱۳۹۴ در ۳:۲۴ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    ممنون، ایام بر شما هم مبارک
    شما پر حرفی نکردید و شرح حال دقیق دادید. فقط ای کاش بفرمائید که نزد چه متخصصینی تشریف برده اید (از بابت نوع تخصص نه نام ) و چه آزمایشاتی برای شما انجام شده؟ نام داروها ی فشارخون و سن تون رو بفرمائید؟آیا تصویربردار ی از سر شما انجام شده؟ می‌توانید عکس از نتایج آزمایشات یا تصویربرداری خودتون رو در قسمت انتخاب فایل ضمیمه بفرمائید
    بهترین پاسخ
    0
    دی ۱۴, ۱۳۹۴ در ۳:۳۶ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام و تشکر از بذل عنایت: سن حقیر 57 سال. تخصصها: مغز و اعصاب که دستور نوار و MRI دادند و فرمودند مشکلی نیست فقط تنش عصبی بوده است. یک سری قرص اعصاب مثل دکاپین و سیتالپرام دیزپوکساید و قرصهای فشار لوزارتان تریمترن اچ امیلودی پین و اسپرین 80 و اترو استاتین برایم تجویز کردند که با مصرف 2 و3 روز حالم بدتر شد و با مشورت و جستار اینترنتی فقط لوزارتان تریمترن اچ و گاهی هم دیازپوکساید را مصرف میکنم دکتر قلب و عروق : هولترینگ اکو و اسکن هسته ای قلب را دستور دادند که توام با تست ورزش بود(10 دقیقه) که در جمع فرمودند شما نباید مشکل فشار داشته باشید و همون قرصها را ادامه دهید. پزشک داخلی : دستور آزمایش خون و خون پنهان در مدفوع هم گفنتن جوابها چیز مشکوکی نداره. متخصص گوش بیمارستان دی هم رفتم گوش میانی و تست شنوایی و سونوی گوش هم سالم گزارش شد و قرص مسافرت و بتاسرس دادند. الان باز هم گاهی در شلوغی و یا صحبت زیاد و یا بی مقدمه فشارم بالا میرود تا 17/10(فشارسنج مچی دیگه در اداره و خونه نزدیکم هست) الان با ترکیب همون 3 قرص و گاهی هم قرص اعصاب خفیف مثل اگزازپام و کلوناز تعادل و تثبیت فشارم بهتر شده است. انشاله فایل جوابها را اسکن کنم براتون بفرستم.
  2. دکتر زهره خواصی
    0
    دی ۱۵, ۱۳۹۴ در ۷:۲۷ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام بر شما
    خواهش میکنم انجام وظیفه است ، آرزوی قلبی بنده این است که بتوانم کمک کوچکی به شما در حد توانم کرده باشم.
    از فرمایشات شما این طور متوجه شدم که شما تا 3 ماه قبل هیچ گونه مشکلی نداشتید و همه چیز به یکباره آغاز شده و قبل از آن فشارخون نرمالی داشتید.
    از آنجا که در بررسی از مغز عکس شما نرمال بوده و در بررسی قلبی نیز نکته ای یافت نشده است و با توجه به اینکه علائم شما ناگهانی شروع شده است موارد دیگری که قابل ارزیابی است کلیه شما که با انجام سونوگرافی و جمع آوری ادرار 24 ساعته و آزمایش خون جهت بررسی عملکرد کلیه در قدم اول می باشد.
    نکته بعدی در بررسی علل فشارخون بررسی احتمال وجود علل هورمونی و سایر علل ثانویه است که برای این منظور در آزمایش خون نیاز به بررسی الکترولیتی کامل ( .......Na,K,Ca,Mg,TSH,T4) و سایر بررسی های تکمیلی دیگر در صورت لزوم است.
    با توجه به نکاتی که خدمتتان به صورت اجمالی عرض کردم توصیه بنده به شما این است که در اولین فرصت به یک فوق تخصص کلیه و فوق تخصص غدد خوب و متبحر مراجعه بفرمایید.
    ضمنا فشارسنج های دیجیتالی امکان خطا دارند و ممکن است باعث ایجاد اضطراب در شما شوند ، اگر فشار شما با فشارسنجهای طبی کلاسیک و توسط اشخاص وارد اندازه گیری شود دقت بهتری خواهد داشت .
    در مورد داروهای فشارخون خواهش بنده از شما این است که خودسرانه و بدون مشورت با پزشک مربوطه نسبت به حذف یا کم وزیاد کردن آن اقدام نکنید.
    و در نهایت خوشحال می شوم در صورت تمایل فقط تصویر آزمایشات خون خود را برای بنده بفرستید. ایمیل اینجانب : zohrekhavasi@gmail.com
    با آرزوی سلامتی روز افزون برای شما
  3. علی
    0
    شهریور ۳, ۱۳۹۵ در ۲:۱۲ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام حدود یک هفته ای است که سمت چپ سرم پایین به فاصله یک انگشت از سرم یه حالت مور مور دارد یک دیقه کمتر البته یک دیقه نیم هم بوده در هر روز دو الی چهار بار سن۱۶سال لطفا راهنمایی کنید من ورزش میکنم تنقلات این حرفام اصلا ولی نمیدونم چیه :-) باتشکر

ارسال پاسخ