مشکل جنسی

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام،خسته نباشید ،جوانی هستم ۲۷ ساله و ۲ساله ک به دلیل افسردگی نورتریپتیلین ۵۰ مصرف میکنم بصورت روزانه،و الان ازدواج کردم و این قرص اختلالات جنسی واسم ایجاد کرده و در رابطه لذت نمی‌برم
و مقدار و رنگ مایع طبیعی نیست،میخوام مکمل یا دارویی رو بهم پیشنهاد کنید ک این مشکل حل شود بدون قطع نورتریپتلین،با تشکر

حل شده 0
اعصاب و روان folmaz2000 1 پاسخ 21 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    اسفند ۲۱, ۱۳۹۷ در ۱۰:۵۷ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام
    اختلالات جنسی و عدم تمایل جنسی خود می تواند از عوارض افسردگی باشد
    به همین جهت با متخصص اعصاب و روان مشورت کنید
    همچنین جهت افزایش میل جنسی میتوان از مکمل های موجود در بازار مانند maximizer، اهورا اکتی لایف، آفرودیت و مواردی از این دست استفاده کرد
    از نظر غذایی نیز زعفران، جوشانده گل سرخ و گیاه تریبولوس می تواند موثر باشد
    در مورد رنگ ترشحات جنسی نیز بهتر است با متخصص یورولوژی مشورت شود

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ