لکه بینی

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام.تنبلی تخمدان دارم و زیرنظردکتر حدود دوسال هست داروهای سیپروپترون کامپاند واسپیرونولاکتون ۵۰ استفاده میکنم.تقریبا دوماه هست باتوجه به ریزش مو دکتر اسپیرونولاکتون رو به ۱۰۰ تغییر دادو بعدازون قبل پریود هام یکم اول لکه بینی داشتم و بعدچند روز پریود میشم.(یعنی دراین دوماه که بعداز تغییر دوز دارو بوده)حالا از بسته ی سیپروپترونم حدودا ۸ تا قرص مونده ولی من دچار لکه بینی شدم.تابه حال چنین تجربه ای نداشتم.متاسفانه بخاطر شرایط کرونای شهرمون نمیتونم برم ازمایش بدم چون یه بیمارستان هست و پرازمریض کرونایی.میشه راهنماییم کنید که این لکه بینی نگران کننده هست یاخیر؟مقدارش هم اینطور هست که لباس زیرم رو کثیف میکنه ولی نیاز به تعویض در طول روز دیگه نیست وقتی صبح لباس زیرم رو عوض میکنم تا شب مایع نسبتا غلیظی میاد روی لباس زیرم که مثل ترشحاتم هست ولی رنگ تقریبا سیاه و قهوه ای تیره.نه خیلی کمه نه در حد پریود.در حدی هست که نیاز به نوار بهداشتی نداشتم تو این دو روز که لکه بینی دارم.ایا میتونه از بیماری بدی باشه جز تنبلی تخمدانم؟ویا بارداری با وجود خوردن سیپروپترون؟(منظورم ناخواسته ست اقدام نکردم)و اینکه مصرف قرصم رو چجوری ادامه بدم؟

0
زنان و نازایی سارا 0 پاسخ 35 مشاهده 0

ارسال پاسخ