لکه بینی

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام۳۷ ساله ام،دو سال از قرصهای ال دی استفاده میکنم،فرزندی ندارم،از اسفند امسال با راهنمایی پزشک برای انحام تمرینات وررشی قرص رو مداوم مصرف کرذم ،که گفتن نهایت تا ۶ ماه میتپنم ادامه بدم و لکه بینی هم عوارضش هست،،طی این مدت یکبار لکه بینی داشتم که به سرعت رفع سد،اما از هفته گذشته لکه بینی دارم که رفع نشده ،، الان پرسشم این هست،بابد مصرف قرص رو قطع کنم؟ یا تا پایان این دوره رو مصرف کنم و قطع کنم؟ و ایا همون یک هفته رو باید صبر کنم و مجددا قرص رو شروع کنم تا برگرذم به روال عادی،،چون قصد دارم همچنان از قرص بایت جلوگیزی استفادت کنم.با تشکر

حل شده 0
زنان و نازایی 1 پاسخ 54 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر منصوره علیرضایی
    0
    تیر ۲۰, ۱۳۹۷ در ۲:۱۵ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام ،
    اگر لکه بینی در طول مصرف قرص دارید ،ادامه بدید مصرف را .اگر ادامه داشت بررسی لازم هست

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ