قطره آ+د آدیتن Amivital

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام کودک سه ماهه ام بعد از مصرف قطره آ+د آدیتن Amivital اسهال میشود چه اقداماتی می توانم انجام بدهم ؟ آیا مارک دیگری استفاده کنم ؟

حل شده 0
دارو و غذا شاهان 1 پاسخ 31 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر فرزانه بیرامی
    0
    تیر ۱۵, ۱۳۹۸ در ۹:۴۵ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با عرض سلام و خسته نياشيد
    نمي دانم تعريف شما از اسهال درست است يا نه در هر حال مي توانيد يك برند ديگر از قطره آد را امتحان كنيد
    در صورتي كه دفعات دفع بيشتر از روزهاي قبل هست( با توجه به اينكه سن فرزندتون پايين است احتمال اينكه بدن دچار كم ابي شود زياد است )حتما حضوري به پزشك مراجعه نماييد

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ