سوال از متخصص چشم پزشکی

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام
اقای دکتر دختری ۲۶ ساله هستم دو سال هست سینووکس تزریق می کنم پره گابالین ، فلوکسیتین ، د۳ ، ب۱ هم در این مدت تجویز شده است
۳ ماه پیش هم در ازمایشگاه شیمی دستگاه منفجر شده و دچار سوختگی ( کل صورت ، پلک و مژه ها و جلوی موها ) و دو تا دست ها کمی بالاتر از مچ دست شدم
دو هفته بستری بودم و خداروشکر بهبودی کامل تا الان حاصل شده است در ضمن همان موقع در بیمارستان دو بار توسط چشم پزشک معاینه شده و گفتن چشم ها تمییز هست و مشکلی پیش نیامده ….
* بعد از این ماجرای سوختگی تقریبا ۳ هفته پیش ابتدا سردرد شدید داشته در طرف چپ و کمی درد در چشم چپ که بعد چشم چپ تار شده حتی با وجود عینکی هم که میزنم به چشم پزشک مراجعه شد
ژل چشمی( لیپوزیک) ، فلوکورت، سینالون ادونسد ۰٫۲ درصد تجویز شد و الان یک هفته است مصرف می کنم ولی بهبودی حاصل نشده است
لطفا راهنمائ بفرمایید:
۱) می تواند این تاری مرتبط با ام اس باشد ۱ ماه پیش به دکترم مراجعه کردم ام ارای جدید هم داده شد گفتن مشکلی نیست
۲) می تواند این تاری به علت مصرف پمادهایی که برای سوختگی تجویز شده باشد ( سعی می کنم پماد اصلا وارد چشم نشود نمی دونم شاید موقع خواب وارد شده باشد )

حل شده 0
چشم پزشکی س.س 1 پاسخ 176 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر زهره خواصی
    0
    اسفند ۴, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۴ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام.
    شما این سوال خود را چندین بار تکرار نموده و پزشکان سایت به شما پاسخ داده اند. لطفا از صفحات قبلی و یا با استفاده از جستجو در قسمت پیشخوان سایت به جواب مورد نظرتان دست یابید.

    با تشکر
    مدیریت سایت
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ