ریزش مو با کلشی سین

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام وقت بخیر ببخشید من به خاطر تب مدیترانه ای قرص کلشی سین مصرف میکنم روزی یه عدد و ولی موهام دچار ریزش شده ایا میشه با دارو اینو درمان کرد یا فایده ای نخواهد داشت؟

حل شده 0
پوست ومو پارسا شاه محمدی 2 پاسخ 32 مشاهده 0

پاسخ ها ( ۲ )

  1. دکتر مریم شمس
    0
    خرداد ۲۱, ۱۳۹۹ در ۱۱:۱۲ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    ریزش موی شما نیاز به بررسی علل دارد، از نظر کمبود اهن، ویتامین D3 و کم کاری تیرویید حتما بررسی لازم است اگر همه طبیعی بود روزی یک عدد قرص اکوفن یا نورکرین مصرف نمایید

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ
  2. دکتر مریم شمس
    0
    تیر ۱۲, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۱ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام.
    ریزش موی شما نیاز به بررسی علل دارد، از نظر کمبود اهن، ویتامین D3 و کم کاری تیرویید حتما بررسی لازم است اگر همه طبیعی بود روزی یک عدد قرص اکوفن یا نورکرین مصرف نمایید

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.

ارسال پاسخ