تنبلی تخمدان

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان در هر دو تخمدان دارم که با سونو مشخص شده و سه ساله جدا شدم دکتر بهم قرص مدروفم داد گفت چهار دوره باید بخورم یک دوره را خوردم بعد سیکل ماهانه ماه دوم دو روز بعدش به مدت یک هفته لکه بینی داشتم مجدد رفتم بهم گفتند احتمالا عوارض قرص باشه لازم به ذکر است که بنده رابطه جنسی هم داشتم که گفتند این ماه بخورم اگه بهم نساخت قرص دیگه بهم میدن و بعد یک هفته از خوب شدنم از لکه بینی ، مجدد خونریزی دارم مثل درد عادت آیا باید از ماه دوم این قرص مدروفم را مصرف کنم یا نه و آیا خونریزی امکان اینکه کیست ها دارن دفع میشن نمیشه؟ و آیا داشتن رابطه ضرری برام داره یا نه ممنون میشم پاسخ بدید خیلی نگرانم

حل شده 0
زنان و نازایی 1 پاسخ 137 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر منصوره علیرضایی
    0
    آذر ۷, ۱۳۹۹ در ۸:۰۶ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    اگر یکبار نامنظم شد اشکالی نداره ولی اگر بازهم تکرار شد نیاز به بررسی داره که تحت نظر متخصص زنان باید انجام شود و بسته به کل علائم تصمیم گرفته شود که چه دارویی داده شود

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ