تنبلی تخمدان

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام خسته نباشید، من تنبلی تخمدان دارم و دکتر قرص سیتروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون تجویز کردند، دوره استفاده سه ماه کامپاند تموم شده ولی دوره استفاده قرص اسپیرونولاکتون شش ماه است که سه ماه استفاده کردم، ولی این قرص (اسپیرونولاکتون) باعث ریزش موی من نسبت به قبل شده، ایا میتونم این قرصو سر خود مصرفش رو قطع کنم؟

حل شده 0
زنان و نازایی تنبلی تخمدان 1 پاسخ 478 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر منصوره علیرضایی
    0
    اسفند ۸, ۱۳۹۶ در ۲:۰۶ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام .این قرص معمولا ریزش مو ایجاد نمیکنه .با پزشکتون در مورد تغییر دارو مشورت کنید

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ