تفسیر آم آر آی مغز

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام مادر من۶۲ساله هستن.سال۹۰ دچار کانسر سینه شدن و تا الان قرص لتروزول مصرف میکنن.چند ماهی هست دچار سرگیجه های شدید و تاری دید میشه.اسکن قلب داده مشکل داشته.ام آر ای مغز هم انجام داده که براتون پیوست کردن خواهش میکنگ بگین مشکلش چیه
در ضمن در این چند مدت بسیار لاغر شده


فایل پیوست
حل شده 0
مغز و اعصاب 1 پاسخ 77 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر هادی قره باغی
    0
    مرداد ۲۴, ۱۳۹۹ در ۹:۲۱ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    با سلام.
    در MRI یافته قابل توجهی بجز سینوزیت نداشتن. سرگیجه علل مختلفی داره و ممکنه به بیماری گوش داخلی مربوط باشه. عوارض دارو هم ممکنه دخیل باشه.
    در خصوص تاری دید، به نظر میاد یک مساله جدا هست.
    در مرحله اول یک ویزیت چشم پزشکی و گوش و حلق و بینی نیاز هست.
    با درمان دارویی و گذشت زمان سرگیجه بهتر میشه.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ