ترک اعتیاد قرص B2

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

درود بر شما، خسته نباشید،
من مذکر و ۳۵ ساله هستم، چون در گذشته تفریحی مصرف تریاک داشتم برای ترک اون از قرص B2 استفاده کردم، که تقریبا یک ساله روزی یک چهارم مصرف میکنم. دوست دارم که این رو هم ترک کنم. روزهایی که مصرف نمیکنم بیشتر اول صبح یا شب حالت تهوع و بی اشتهایی و بیحالی و بیقراری دارم. میخواستم بدونم آیا برای تنها یک هفته میتونم قرصی برای معده ام مصرف کنم تا بتونم توی ترکم راحت باشم؟
خیلی ممنون از محبت شما

حل شده 0
داخلی ramin_yazdi 1 پاسخ 61 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

    0
    اردیبهشت ۲۷, ۱۴۰۰ در ۹:۰۸ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    بله میتونید ولی باید ببینید سیستم گوارشتان مشکل دیگه ای نداشته باشه. حتما به پزشک مراجعه کنید

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ