ترامادول

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام من شش ماه اعتیاد به ترامادول دویصد داشتم یه ماه اول تا پنج قرص و یه ماه دوم روزی سه قرص مصرف میکردم که به طور یک ضر ب ترک کردم الان چهار شبانه روزه رو روز اول به کمک مشروب و یک ورق قرص زولپیدم الان بعد چهار روز شیر خواب ندارم و یکم سرگیجه همراه با لرز دارم آیا مشکلی برام پیش میاد آیا حالم بدتر میشه آیا احتمال تسنج هست چقد طول میکشه به حالت عادی برگردم چه توصیه های دارید سپاس

حل شده 0
اعصاب و روان 1 پاسخ 80 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر علیرضا مؤمنی
    0
    آذر ۲۱, ۱۳۹۷ در ۱۰:۲۳ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    بله . احتمال عوارض وجود داره.
    به متخصص روانپزشک مراجعه کنید

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ