تاربینی چشم

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام هفته گذشته حین جوشکاری چشم بنده جوش زد و با مصرف قطره دیکلوفناک آبریزش چشم و سوزش آن خوب شد ولی از آن به بعد فاصله دور را تار می بینم آیا این ایراد طبیعی است یا خیر ،قطره را سه روز استفاده کردم. با تشکر

حل شده 0
چشم پزشکی navid95 1 پاسخ 185 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر بهزاد صفرپور
    0
    اسفند ۲۶, ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۷ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    قطره دیکلوفناک یه مسکن است که خود ترمیم اپیتلیوم آسیب دیده را به تاخیر می اندازد و در استفاده طولانی مدت حتی می تواند سبب سوراخ شدن چشم شود و نباید بدون دستور پزشک استفاده شود. بویژه در آسیب جوشکاری نباید استفاده شود. اینکه دید دور شما تار شده، ممکن است اگر در حد خفیف است، ممکن است به دلیل آسیب اپیتلیوم و نامنظمی سطح قرنیه باشد. عدم استفاده از دیکلوپتین و شروع مصرف قطره اشک مصنوعی هر ۴ ساعت توصیه می شود؛ در صورت عدم بهبود بعد از ۴۸ ساعت به چشم پزشک مراجعه بفرمایید.


    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ