بالا اوردن نوزاد بعد از خوردت قطره

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

با سلام خدمت شما، دختر من چند روزه كه دو ماهه شده ، از حدود ١٠ روز قبل از دو ماهه شدن بعضي مواقع كه قطره آ د ميدادم اولش اوق ميزد و بعد يهو از دهن و بيني بالا مياورد، بعد اون يه روز در ميون يا مقدار كم قطره رو ميدادم ، ٤،٥ روز پيش دهنش افت زد و قطره نيستاتين خريدم تا خواستم بدم باز مجدد اوق زد و وقتي دادم قطره رو يهو بالا اورد، بعد از زدن واكسن هم يك بار كه استامينفن ميدادم باز همين بالا اوردن تكرار شد، نميدونم مشكل چيه كه هر قطره اي ميخواد بخوره اوق ميزنه و بالامياره، و اينكه دخترم از همون اول بعد شير خوردن وقتي اروغش رو ميگرفتم و ميزاشتم رو بالشت ميخوابيد وسطاي خوابيد انگار شير بر ميگرده تو گلوش و حالت بالا اوردن ميكنه ولي قورت ميده و بعد هي ميجوعه و هنوزم اين حالتشو داره وقتي بردم بهداشت براي واكسن به دكتر اطفال گفتم و ايشون گفتن چون وزن گيريش نسبت به وزن بدو تولدش خوب بوده دارو براي رفلاكس نمينويسم و مشكلي نيست فقط بالشت بلند استفاده كن، ولي من فك ميكنم بايد دارو بدم انگار رفلاكس پنهان داره و خيلي اذيت ميشه
ميخواستم نظر شما دكتر محترم رو هم بپرسم ممنون
وزن اوليه دخترم ٢٦٤٠ بود و الان ٥ كيلو هست

0
کودکان 0 پاسخ 56 مشاهده 0

درباره نویسنده

ارسال پاسخ