بارداری

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام خسته نباشید.
من تقریبا یک ماهه که عقد کردم.این ماه بعد از اینکه حدودا یک هفته از پریدیم گذشت،یک شب موقع ارضا شدن همسرم،آب اون اطراف اندام تناسلی من ریخت.البته مطمئن نیستم که قطعا روی اون ریخت.اما برا احتیاط روز بعدش ساعاتی ۱۰ صبح دوتا قرص اورژانسی خوردم.روز بعدشم دوتا خوردم.ازاون روز زیر شکمم درد میکنه.ازدیشبم لکه بینی داشتم.اول لکه های قهوه ای بود،ولی الان لکه های خون شده.میخواستم ببینم هیچ مشکلی برام پیش نیومده؟یا نشانه های بارداری نیست؟این خونریزی بخاطر قرص های اورژانسی هست؟یا مشکل دیگه ای هسته؟
البته خیلی درصدش کم بود که از آب همسرم روی من ریخته باشه.

حل شده 0
زنان و نازایی Zahra1377 1 پاسخ 59 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر منصوره علیرضایی
    0
    خرداد ۱۸, ۱۳۹۸ در ۱:۰۶ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام ،
    مصرف قرص اورژانسی میتونه لکه بینی و نا منظمی پریود ایجاد کنه

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ