استفاده مداوم از قطره بتازونیت

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

سلام . من شش ماه پیش روی بینیم عمل سپتورینوپلاستی انجام دادم . یک ماه بعد از عمل دکتر برام قطره بتازونیت تجویز کردند . گفتند به مدت یک ماه هر هشت ساعت یکبار توی هر سوراخ بینی پنج قطره بندازم . منم یک ماه اینکارو انجام دادم . بعد دوهفته از مصرف این قطره یک روز تب کردم ولی زود خوب شد بعد از اون تب اشتهام به مرور خیلی خیلی زیاد شد . طوری که اخرین روزای مصرف دارو اشتهام ده برابر شده بود . خلاصه خیلی چاق شدم . بعد یک ماه مصرف که رفتم واس چکاپ بهم گفتن چرا انقد چاق شدی؟ کم تر بخور و از این حرفا منم که اون موقع نمیدونستم دارو روی من تاثیر گذاشته چیزی نگفتم بهشون. خلاصه دارو رو گفتن دیگه مصرف نکنم و یهویی قطعش کردم . بعد چند روز دوباره تب کردم و خوب شدم ولی اشتهام جوری شد که اندازه یه کف دست برنج میتونستم بخورم فقط و روی رون و پشت بازو و اطراف شکمم هم ترک های استریا پیدا شد . بعد از اینکه این ترکا بوجود اومد تازه فهمیدم اون قطره توی فرایند ترشح کورتیزول بدنم اختلال ایجاد کرده و این بلا رو سرم اورده . هنوز بعد شش ماه ردهای استریا روی بدنم هست . میخواستم بدونم تجویز اون قطره به مدت یک ماه کار درستی بوده؟ یعنی میخوام بدونم دکتر من مقصر بوده یا بدن من استثنا اینجوری واکنش نشون داده؟ نباید به من لااقل هشدار میدادن که دارو رو یهویی قطع نکنم؟ شما هم واس مریضاتون از این قطره تجویز میکنید؟ خواهش میکنم فقط خیلی رک بهم بگید دکترم مقصر بوده یا نه و اگه بوده چه کوتایی هایی کرده . خیلی برام مهمه این موضوع ممنون میشم جواب بدین.

حل شده 0
گوش و حلق و بینی علی 1 پاسخ 24 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر هومن گنجه خسروی
    0
    مهر ۲۳, ۱۳۹۸ در ۱۱:۵۵ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    ا سلام و احترام
    جذب سیستمیک(کلی)قطره و اسپری های داخل بینی ناچیز بوده و نمی‌تواند مشکلات ذکر شده توسط شما را توجیه نماید
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ