احساس منگی و خواب آلودگی

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

خانمی ۴۱ ساله هستم .مشکلم اینه که خیلی از روزها خودبخود انرژی بدنم میفته و کارهای روزمره و ساده رو بسختی میتونم انجام بدم و حالتی خواب آلوده بهم دست میده و تمرکز لازم برای حرف زدن و یا انجام ساده ترین کارها نمیتونم بکنم البته اینو عرض بکنم که همیشه اینطوری نیستم بعضی روزها چنان پرانرژی هستم که هرکاری بخوام میتونم انجام بدم . روزهایی که اینجوری میشم حالم طوری میشه که چطور نورآفتاب به چشم میتابه و چشم اذیت میشه و لازم میشه چشم رو ببندیم منم همچین حالتی میشم و انگار چشمام بسته میشه مثل تابش نور . متخصصهای زیادی مراجعه کردم اعم از داخلی و چشم و روانپزشک و … و تمامی آزمایشات عمومی و تخصصی و نوار مغزی و اکو همشون نرمال بودن و هرداروی ویتامین و آهن هم استفاده کردم .و تشخیص افسردگی دادن ولی با قرصهای فلوکستین و ایمی پرامین و… حالم بهتر نشده این اواخر هم تشخیص خستگی مزمن دادن و قرص مودافیتیل تجویز شد که یکی دو ماه اول مصرف احساس میکردم خوب شدم ولی دوباره اون حالتهام تکرار میشه چون مشکلم طوری هس که مثلا یکی دو هفته مشکلی ندارم و یا چندروز هفته پشت سر هم اینجوری میشم واقعا نمیتونم مشکلمو پیدا کنم .مشکل من چی میتونه باشه چند ساله زندگی عادی برای من رویا شده! آیا لازمه ام آر آی انجام بشه ؟

حل شده 0
مغز و اعصاب 1 پاسخ 37 مشاهده 0

درباره نویسنده

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر هادی قره باغی
    0
    آبان ۲۹, ۱۴۰۰ در ۱۲:۳۷ قبل از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام
    تشخیص سندروم خستگی مزمن مناسب به نظر میاد.
    در دوران همه گیری کرونا این بیماری بسیار شایعتر شده و میتونه بصورت دوره ای بعد از فعالیت متوسط بدتر میشه.
    قطعا شما کم کاری تیروئید و کم خونی رو قبلش بررسی کردین.
    مدافینیل بعد از مدتی تاثیرش کم شده و بدن شما نسبت به اون مقاوم شده پس بهتره مصرف نکنید.
    ترکیبات مکمل حاوی کیوتن و جینسنگ ممکنه در افزایش انرژی و تمرکز مفید باشن‌.
    درمانهای دارویی گاهی موثرن و باید زیر نظر پزشک تجویز بشن.
    اگه مبتلا به افسردگی یا اختلال خواب باشین درمان این موارد تاثیر خوبی در بهبود خستگی مزمن داره.
    با متخصص مغز و اعصاب یا روانپزشک مشورت کنید.

    تذکر : پاسخ داده شده به پرسش شما تنها به جهت راهنمایی است و جایگزین معاینه و ویزیت توسط پزشک نمی باشد.
    مجموعه پزشکان دکتر شما در خصوص عواقب بعدی مسئولیتی ندارد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ