حساس شدن به برخی صداها

گزارش
پرسش

لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما میخواهید این پرسش را گزارش کنید

گزارش انصراف

من ۴ ماهه زایمان کردم. الان حدود ۲ ماهه یه مشکل پیدا کردم که واقعا اذیتم میکنه…
به یه سری صداها مثل صدای فویل آلمینیومی که به جایی میکشه، صدای دستمال توالت وقتی میخوام دستمال بکنم و لولش به جا دستمالی میکشه، به صدای سیم ظرفشویی وقتی قابلمه و بشقاب میشورم، صدای دمپایی وقتی روی سرامیک میکشه و … حساس شدم و مور مور میشم و واقعا اعصابمو به هم میریزه. قبلا هم اینجوری بودم ولی خیییلی کم مثلا فقط به صدای چوب بستنی و پوست کره که المینیومیه وقتی روی دندون کشیده میشه حساس بودم. به نظرتون مشکلم چیه؟ویتامینی توی بدنم کم یا زیاد شده یا مشکل بعد از زایمانه؟اصلا نمیفهمم این چه مشکلیه و هرچی هم توی اینترنت تحقیق کردم فقط صداهای گچ روی تخته و اینجور چیزارو نوشته بودن. ولی اینهایی که من میگم ۹۹ درصد زندگیم باهاشون سرو کار دارم و واقعا زجر آوره. آیا درمان داره؟

حل شده 0
اعصاب و روان مریم 1 پاسخ 567 مشاهده 0

پاسخ ( ۱ )

  1. دکتر الهام گوران
    0
    مرداد ۲, ۱۳۹۸ در ۸:۳۴ بعد از ظهر

    لطفا به طور خلاصه توضیح دهید که چرا شما احساس می کنید این پاسخ باید گزارش داده شود

    گزارش انصراف
    سلام

    شكايت شما جزو اختلالات روانپزشكي بحساب نمي أيد و متاسفانه نمي توانم كمك جنداني بهتون بكنم. اما اين شكايت شما به نوعي نشانه افزايش تحريك پذيري و كاهش آستانه تحمل هست كه مي تواند به دليل بدخوابي، خستگي و علل جسمي مانند كمخوني و تغييرات هورموني باشد. بنابراين ارزيابي از نظر اين عوامل و هر علت احتمالي ديگر براي تصميم درباره شيوه درمان و پيگيري آن كمك كننده است.
    اگر شكايت شما با مشكلاتي نظير اختلال خواب و اشتها، تغييرات خلق و روحيه و اضطراب همراه است حتما نزد يك روانپزشك مراجعه كنيد.
    بهترین پاسخ

ارسال پاسخ